Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?
İade hakkından faydalanabilmeniz için; yapılan satışın 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun Kapsamına giren bir satım sözlesmesine dayanması; iadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir.
Ürünün kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelâtinli ambalajın açılması,tekrar satılabilirlik özelliklerinin kaybedilmiş olması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir. ALICI, ürünü kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle yükümlüdür. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
İade işlemlerinin gerçekleşmesi için öncelikli olarak www.stepdijital.com.tr adresinden “İLETİŞİM FORMU” bölümünde bulunan arıza formunu doldurmanız gerekmektedir. Bu form doldurulmadan yapılacak iade talepleri kabul edilmeyecektir. Bu hakkın kullanılması halinde, size veya 3. kişiye teslim edilen ürüne ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur.
İade hakkına ilişkin ihbarın ulaşmasını takip eden 20 gün içinde ürün bedeli size iade edilir ve 10 günlük süre içinde ürün iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse, size KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükleriniz iade edilemez.
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
İade edilecek ürünün kargo ücreti SATICI tarafından karşılanır.
İade kargonuz www.stepdijital.com.tr a ulaştıktan sonra size bir bilgi e-postası gönderiyor ve ürün bedelini ödemeyi yaptığınız kredi kartınıza iade ediyoruz. İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde, size gönderdiğimiz bilgi e-postasının içinde yer alan İade İşlem Numarasıyla bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
Özel İade Koşulları
Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmalı ve ürünü kontrol etmelisiniz. Özellikle ezilmis, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapmanız çok önemli. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsanız paketi teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız gerekmektedir.